ZWROTY

    Zwroty:
    Możesz anulować zamówienie zwracając do nasz przedmioty w ciągu piętnastu (15) dni począwszy od następnego dnia po ich otrzymaniu. Możesz zwrócić przedmioty w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy. Aby anulować zamówienie, musisz wysłać nam powiadomienie na adres [email protected]
    Zawsze chętnie udzielimy szczegółowych informacji na temat każdego przedmiotu, jeśli więc masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące przedmiotu, który zamierzasz zamówić, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.

    Zwrócone przedmioty muszą być:
    Bezpiecznie zapakowane, jednak nie muszą znajdować się w kopercie/pudełku, w którym zostały dostarczone.
    Nieużywany, nieuszkodzony, w stanie nadającym się do sprzedaży i w oryginalnym opakowaniu głównym.
    Do paczki dołącz kopię faktury zakupu.

    Wyjątki:
    Możemy nie przyjąć zwrotów produktów Beadsmith i Beadalon (kombinerki, rozwiertaki, druty, sznurki, itd.), jeśli produkty były używane/zostały wypróbowane i oryginalne opakowanie zostało uszkodzone.
    Gotowa biżuteria, która była już noszona, nie ze zostać zwrócona. Gotową biżuterię, która nie była noszona, należy zwrócić ze wszystkimi etykietami i w oryginalnym opakowaniu.
    Produkty, które zostały zamówione specjalnie dla ciebie (nowy model lub duża ilość konkretnego produktu) również nie mogą zostać zwrócone. Przedmioty należy zwrócić jak najszybciej.

    Adres do zwrotu:
    Silver Dream, UAB
    Deltuvos g. 39R
    20126 Wiłkomierz, Litwa

    Ważne:
    Zalecamy zwrot przedmiotów za pomocą poczty poleconej, w ten sposób będziesz mógł śledzić paczkę, a w przypadku jej zagubienia możesz ubiegać się o odszkodowanie od miejscowej poczty.
    Przedmioty zwracane są na własne ryzyko. Ponadto, ponosisz odpowiedzialność za koszty zwrotu, z wyjątkiem przypadków zwrotu wadliwych lub błędnie wysłanych przedmiotów.

    Zwrot pieniędzy:
    Jeśli zwracasz produkty, o których uważasz, że są wadliwe, zbadamy je i mailowo powiadomimy cię o zwrocie środków w rozsądnym terminie (zwykle kilka dni roboczych).
    Jeśli refundacja lub zwrot pieniędzy zostaną ci przyznane, prześlemy ci pieniądze za pomocą tej samej metody, którą pierwotnie wykorzystałeś do zapłaty za zakup.