REGULAMIN

Jak zamawiać

  • Wybierz przedmioty oraz wymaganą ilość i kliknij „Dodaj do koszyka”;
  • Przejrzyj koszyk, aby upewnić się, że wszystkie specyfikacje, takie jak rozmiar, kolor i ilość, spełniają twoje wymagania, a następnie kliknij „Przejdź do kasy”. Jeśli masz kod rabatowy, musisz go wprowadzić przed potwierdzeniem zamówienia.
  • Możesz dokonać płatności jako gość lub zalogować się na konto. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, musisz podać adres e-mail, wybrać hasło i wprowadzić swoje dane osobowe. Musisz zachować poufność hasła, ponieważ adres e-mail i hasło umożliwiają dostęp do konta. Po założeniu konta zostaniesz przekierowany na stronę potwierdzenia wysyłki, na której możesz wybrać sposób dostawy i zmienić adres dostawy i/lub adres rozliczeniowy.
  • Następnie zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę płatności na której możesz wybrać metodę płatności i zrealizować zamówienie. Po złożeniu zamówienia prześlemy ci automatyczne potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
  • Składając zamówienie akceptujesz odpowiedzialność za dokładność i kompletność wszystkich podanych informacji. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia - ten e-mail będzie jedynie potwierdzeniem i nie oznacza przyjęcia zamówienia. Po wysłaniu zamówienia potwierdzimy jego przyjęcie za pomocą maila z potwierdzeniem wysyłki.
  • Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć wszystkie zamówione przez ciebie produkty. Jeśli jednak nie będziemy mogli przyjąć twojego zamówienia, skontaktujemy się z tobą przez e-mail i zwrócimy wszelkie wpłaty, które zostały już nam przesłane.
  • Pamiętaj, że produkty włożone do koszyka nie są zarezerwowane dla ciebie.
  • Nasze produkty i odpowiedzialność za ceny

  • Opisy i cechy produktów można znaleźć na stronach produktów w Witrynie.
  • Ceny produktów znajdują się na stronach produktów i zawierają wszystkie litewskie podatki.
  • Ceny i oferty mogą się różnić i mogą być dostępne przez ograniczony czas. Są one zależne od dostępności i mogą zostać wycofane lub zmienione według naszego uznania.
  • Nasza strona zawiera dużą liczbę produktów i możliwe jest, że pomimo dołożenia przez nas wszelkich starań, niektóre ze znajdujących się na niej produktów mogą być nieprawidłowo wycenione. W przypadku wykrycia autentycznego błędu w cenie zamówionych produktów poinformujemy cię o tym najszybciej, jak to możliwe. Nie jesteśmy zobowiązani do realizacji zamówienia na przedmiot reklamowany w niewłaściwej cenie. W przypadku, gdy zamówisz przedmiot, a cena znajdująca się na naszej stronie internetowej jest z jakiegokolwiek powodu nieprawidłowa, wyślemy ci wiadomość e-mail z informacją, że nie przyjęliśmy twojego zamówienia, i damy ci możliwość potwierdzenia zamówienia w prawidłowej cenie lub anulowania go.
  • Metody płatności

  • Dostępne metody płatności zależą od adresu rozliczeniowego kupującego.
  • Kupujący ze wszystkich krajów na świecie mogą skorzystać z systemu PayPal lub karty kredytowej. Akceptujemy również przelewy bankowe w następujących walutach: EUR, USD, GBP i oferujemy inne alternatywne metody płatności. Niektóre metody płatności (PayPal, karty kredytowe) mogą wymagać dodatkowego kodu 3D-Secure, który jest dostarczany przez wystawcę karty/konta. Więcej o metodach płatności przeczytasz tutaj.
  • Po otrzymaniu wpłaty wyślemy ci maila potwierdzającego z Fakturą za zamówienie.
  • Należy pamiętać, że jesteś odpowiedzialny za podanie prawidłowych danych podczas dokonywania płatności.
  • Jeśli zauważymy jakiekolwiek problemy z twoją płatnością, skontaktujemy się z tobą tak szybko, jak to możliwe za pomocą poczty elektronicznej. Musisz zrobić to samo, jeśli uważasz, że coś jest nie tak z płatnością.
  • Nie ma określonego terminu dokonania płatności, jednak jeśli włożysz produkty do koszyka i nie zapłacisz za nie, nie będziemy ponosić odpowiedzialności, jeśli niektóre przedmioty nie będą już dostępne, gdy zdecydujesz złożyć zamówienie.
  • Dostawa

  • Oferujemy dostawę do wszystkich państw na świecie. Cena i czas dostawy zależą od kraju dostawy.
  • Zamówienia są wysyłane w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania wpłaty i przyjęcia zamówienia. Zamówienia zawierające przedmioty, które z określonych przyczyn mogą zostać wysłane w ciągu 2 dni roboczych, zostaną wysłane w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania płatności.
  • Po wysłaniu zamówienia wyślemy ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
  • Jesteś zobowiązany do samodzielnego odebrania zamówionych przedmiotów. Jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz odebrać zamówionych przedmiotów, ale nadal zostaną dostarczone na adres wysyłki podany podczas składania zamówienia lub dostarczone na adres podany przez przewoźnika w celu potwierdzenia szczegółów dostawy, nie możesz stwierdzić, że zamówienie zostało dostarczone do błędnego odbiorcy, a my nie bierzemy za to odpowiedzialności.
  • Przed przyjęciem i podpisaniem odbioru przesyłki sprawdź, czy nie ma widocznych uszkodzeń. Jeśli paczka jest uszkodzona, poproś listonosza lub kuriera o zaznaczenie tego w dokumencie dostawy paczki.
  • Jeśli twój zakup nie zostanie dostarczony w rozsądnym terminie lub jeżeli uważasz, że coś jest nie tak z dostawą, skontaktuj się z nami po adresem [email protected], a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać wszystkie problemy.
  • Czas dostawy różni się w zależności od wybranej metody dostawy, kraju dostawy oraz innych czynników, których nie jesteśmy w stanie kontrolować. Istnieją rozsądne ramy czasowe dostawy dla każdego rodzaju dostawy, a w niektórych przypadkach możemy poprosić cię o poczekanie trochę dłużej. Więcej informacji o dostawie znajdziesz tutaj.
  • Jeśli dostawa nie powiedzie się, ponieważ nie mogłeś odebrać przesyłki podczas próby dostawy lub podano błędny adres dostawy, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za nieudaną/opóźnioną dostawę.
  • Jeśli podałeś błędny adres dostawy lub zmieniłeś go, gdy przewoźnik skontaktował się z tobą w celu potwierdzenia szczegółów dostawy, a wyniku tych okoliczności dostawa nie powiodła się – poniesiesz odpowiedzialność za wszystkie poniesione przez nas straty z powodu takich działań.
  • Polityka zwrotów

  • Możesz dokonać zwrotu swojego zamówienia lub niektórych przedmiotów w dowolnym czasie w ciągu piętnastu (15) dni, poczynając od następnego dnia po odebraniu zamówienia.
  • Zwrócimy pełną cenę produktu. Jeśli zwrot środków zostanie ci przyznany, przetworzymy go jak najszybciej, a w każdym razie w ciągu dziesięciu (10) dni od dnia otrzymania zwracanych przedmiotów.
  • Ponosisz odpowiedzialność za koszt zwrotu produktów do nas. Zapłacony koszt dostawy zostanie zwrócony tylko w przypadku zwrotu wadliwych lub źle wysłanych produktów.
  • Aby zwrócić zamówienie lub niektóre jego elementu musisz powiadomić nas o tym wysyłając wiadomość na nasz adres e-mail [email protected]
  • Przedmioty powinny zostać zwrócone najszybciej, jak to możliwe. Muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu (opakowaniu produktu, nie kopercie/pudełku), muszą być nieużywane i w stanie nadającym się do sprzedaży. Zwrot odbywa się na własny koszt i ryzyko.
  • Jesteś prawnie zobowiązany do dbania o przedmioty, gdy są one w twoim posiadaniu. Jeśli nie wywiążesz się z tego obowiązku, możemy nie przyjąć zwrotu takiego przedmiotu. Dotyczy to wszystkich zwracanych produktów. Nasza polityka zwrotów nie wpływa na twoje ustawowe prawa.
  • Jeśli zwrócisz przedmioty, które uważasz za wadliwe, zbadamy je i w rozsądnym terminie powiadomimy cię o przyznaniu zwrotu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Jeśli zostanie ci przyznany zwrot, dokonamy przelewu pieniędzy przy użyciu takiej samej metody, którą pierwotnie została wykorzystana do opłacenia zakupu.
  • Możemy nie przyjąć zwrotów produktów Beadsmith i Beadalon (kombinerki, rozwiertaki, druty, sznurki, itd.), jeśli produkty były używane/zostały wypróbowane i oryginalne opakowanie zostało uszkodzone. Zawsze jesteśmy gotowi ci pomóc, więc jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do przedmiotu, który zamierzasz zamówić, wyślij nam wiadomość e-mail na adres [email protected], a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc ci wybrać produkt, który spełni twoje oczekiwania.
  • Gotowa biżuteria, która była już noszona, nie ze zostać zwrócona. Gotową biżuterię, która nie była noszona, należy zwrócić ze wszystkimi etykietami i w oryginalnym opakowaniu.
  • Produkty, które zostały zamówione specjalnie dla ciebie (nowy model lub duża ilość konkretnego produktu) również nie mogą zostać zwrócone.
  • Reklamacje

  • Bardzo poważnie traktujemy wszystkie opinie i staramy się rozpatrywać reklamacje tak szybko i skutecznie, jak to możliwe. . W przypadku skarg dotyczących zamówień złożonych na naszej Stronie proszę skontaktować się z nami mailowo pod adresem [email protected]. Aby pomóc nam w rozpatrzeniu reklamacji, należy szczegółowo opisać wszystkie aspekty reklamacji, podać numer zamówienia i dane kontaktowe.
  • Możesz złożyć wniosek/reklamację dotyczącą produktu lub usługi z naszego sklepu internetowego, wypełniając formularz zgłoszeniowy na platformie ODR tutaj http://ec.europa.eu/odr/
  • Dokładność informacji i prawa własności intelektualnej

  • Ciężko pracujemy w celu zapewnienia jak najbardziej realistycznego wglądu i opisu sprzedawanych przez nas produktów. Wszystkie informacje (zdjęcia, opisy, wymiary) oparte są o strony producenta, katalogi, nasze własne studio fotograficzne i często nasz własny wgląd w przedmioty. Chociaż naszym celem jest, aby wszystkie informacje były w 100% dokładne, czasami zdarzają się błędy, więc daj nam znać, jeśli zobaczysz lub przeczytasz coś, co jest nieprawidłowe. Jeśli kupiłeś coś na podstawie zdjęcia lub opisu na naszej stronie i okazało się to być nieprawdziwe, chętnie wymienimy lub zwrócimy taki przedmiot.
  • O ile nie określono inaczej, prawa własności intelektualnej, zawartość wszystkich stron w naszej Witrynie są własnością lub mają licencję Silver Dream UAB, lub są wykorzystywane za zgodą właściciela. Wszystkie informacje na naszej stronie internetowej służą wyłącznie orientacji/uświadomienia użytkownika końcowego.
  • Treści tej Witryny nie mogą być kopiowane, reprodukowane, modyfikowane, pobierane lub wykorzystywane w jakiejkolwiek postaci bez naszej uprzedniej zgody pisemnej i tylko wtedy, gdy zgadzasz się z naszym regulaminem.