Wybierz przedmioty oraz wymaganą ilość i kliknij „Dodaj do koszyka”;
Przejrzyj koszyk, aby upewnić się, że wszystkie specyfikacje, takie jak rozmiar, kolor i ilość, spełniają twoje wymagania, a następnie kliknij „Przejdź do kasy”. Jeśli masz kod rabatowy, musisz go wprowadzić przed potwierdzeniem zamówienia.
Możesz dokonać płatności jako gość lub zalogować się na konto. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, musisz podać adres e-mail, wybrać hasło i wprowadzić swoje dane osobowe. Musisz zachować poufność hasła, ponieważ adres e-mail i hasło umożliwiają dostęp do konta. Po założeniu konta zostaniesz przekierowany na stronę potwierdzenia wysyłki, na której możesz wybrać sposób dostawy i zmienić adres dostawy i/lub adres rozliczeniowy.
Następnie zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę płatności na której możesz wybrać metodę płatności i zrealizować zamówienie. Po złożeniu zamówienia prześlemy ci automatyczne potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
Składając zamówienie akceptujesz odpowiedzialność za dokładność i kompletność wszystkich podanych informacji. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia - ten e-mail będzie jedynie potwierdzeniem i nie oznacza przyjęcia zamówienia. Po wysłaniu zamówienia potwierdzimy jego przyjęcie za pomocą maila z potwierdzeniem wysyłki.
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć wszystkie zamówione przez ciebie produkty. Jeśli jednak nie będziemy mogli przyjąć twojego zamówienia, skontaktujemy się z tobą przez e-mail i zwrócimy wszelkie wpłaty, które zostały już nam przesłane.
Pamiętaj, że produkty włożone do koszyka nie są zarezerwowane dla ciebie.
Nasze produkty i odpowiedzialność za ceny
Opisy i cechy produktów można znaleźć na stronach produktów w Witrynie.
Ceny produktów znajdują się na stronach produktów i zawierają wszystkie litewskie podatki.
Ceny i oferty mogą się różnić i mogą być dostępne przez ograniczony czas. Są one zależne od dostępności i mogą zostać wycofane lub zmienione według naszego uznania.
Nasza strona zawiera dużą liczbę produktów i możliwe jest, że pomimo dołożenia przez nas wszelkich starań, niektóre ze znajdujących się na niej produktów mogą być nieprawidłowo wycenione. W przypadku wykrycia autentycznego błędu w cenie zamówionych produktów poinformujemy cię o tym najszybciej, jak to możliwe. Nie jesteśmy zobowiązani do realizacji zamówienia na przedmiot reklamowany w niewłaściwej cenie. W przypadku, gdy zamówisz przedmiot, a cena znajdująca się na naszej stronie internetowej jest z jakiegokolwiek powodu nieprawidłowa, wyślemy ci wiadomość e-mail z informacją, że nie przyjęliśmy twojego zamówienia, i damy ci możliwość potwierdzenia zamówienia w prawidłowej cenie lub anulowania go.
Metody płatności
Dostępne metody płatności zależą od adresu rozliczeniowego kupującego.
Kupujący ze wszystkich krajów na świecie mogą skorzystać z systemu PayPal lub karty kredytowej. Akceptujemy również przelewy bankowe w następujących walutach: EUR, USD, GBP i oferujemy inne alternatywne metody płatności. Niektóre metody płatności (PayPal, karty kredytowe) mogą wymagać dodatkowego kodu 3D-Secure, który jest dostarczany przez wystawcę karty/konta. Więcej o metodach płatności przeczytasz tutaj.
Po otrzymaniu wpłaty wyślemy ci maila potwierdzającego z Fakturą za zamówienie.
Należy pamiętać, że jesteś odpowiedzialny za podanie prawidłowych danych podczas dokonywania płatności.
Jeśli zauważymy jakiekolwiek problemy z twoją płatnością, skontaktujemy się z tobą tak szybko, jak to możliwe za pomocą poczty elektronicznej. Musisz zrobić to samo, jeśli uważasz, że coś jest nie tak z płatnością.
Nie ma określonego terminu dokonania płatności, jednak jeśli włożysz produkty do koszyka i nie zapłacisz za nie, nie będziemy ponosić odpowiedzialności, jeśli niektóre przedmioty nie będą już dostępne, gdy zdecydujesz złożyć zamówienie.
Dostawa
Oferujemy dostawę do wszystkich państw na świecie. Cena i czas dostawy zależą od kraju dostawy.
Zamówienia są wysyłane w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania wpłaty i przyjęcia zamówienia. Zamówienia zawierające przedmioty, które z określonych przyczyn mogą zostać wysłane w ciągu 2 dni roboczych, zostaną wysłane w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania płatności.
Po wysłaniu zamówienia wyślemy ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
Jesteś zobowiązany do samodzielnego odebrania zamówionych przedmiotów. Jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz odebrać zamówionych przedmiotów, ale nadal zostaną dostarczone na adres wysyłki podany podczas składania zamówienia lub dostarczone na adres podany przez przewoźnika w celu potwierdzenia szczegółów dostawy, nie możesz stwierdzić, że zamówienie zostało dostarczone do błędnego odbiorcy, a my nie bierzemy za to odpowiedzialności.
Przed przyjęciem i podpisaniem odbioru przesyłki sprawdź, czy nie ma widocznych uszkodzeń. Jeśli paczka jest uszkodzona, poproś listonosza lub kuriera o zaznaczenie tego w dokumencie dostawy paczki.
Jeśli twój zakup nie zostanie dostarczony w rozsądnym terminie lub jeżeli uważasz, że coś jest nie tak z dostawą, skontaktuj się z nami po adresem [email protected], a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać wszystkie problemy.
Czas dostawy różni się w zależności od wybranej metody dostawy, kraju dostawy oraz innych czynników, których nie jesteśmy w stanie kontrolować. Istnieją rozsądne ramy czasowe dostawy dla każdego rodzaju dostawy, a w niektórych przypadkach możemy poprosić cię o poczekanie trochę dłużej. Więcej informacji o dostawie znajdziesz tutaj.
Jeśli dostawa nie powiedzie się, ponieważ nie mogłeś odebrać przesyłki podczas próby dostawy lub podano błędny adres dostawy, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za nieudaną/opóźnioną dostawę.
Jeśli podałeś błędny adres dostawy lub zmieniłeś go, gdy przewoźnik skontaktował się z tobą w celu potwierdzenia szczegółów dostawy, a wyniku tych okoliczności dostawa nie powiodła się – poniesiesz odpowiedzialność za wszystkie poniesione przez nas straty z powodu takich działań.
Polityka zwrotów
Możesz dokonać zwrotu swojego zamówienia lub niektórych przedmiotów w dowolnym czasie w ciągu piętnastu (15) dni, poczynając od następnego dnia po odebraniu zamówienia.
Zwrócimy pełną cenę produktu. Jeśli zwrot środków zostanie ci przyznany, przetworzymy go jak najszybciej, a w każdym razie w ciągu dziesięciu (10) dni od dnia otrzymania zwracanych przedmiotów.
Ponosisz odpowiedzialność za koszt zwrotu produktów do nas. Zapłacony koszt dostawy zostanie zwrócony tylko w przypadku zwrotu wadliwych lub źle wysłanych produktów.
Aby zwrócić zamówienie lub niektóre jego elementu musisz powiadomić nas o tym wysyłając wiadomość na nasz adres e-mail [email protected]
Przedmioty powinny zostać zwrócone najszybciej, jak to możliwe. Muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu (opakowaniu produktu, nie kopercie/pudełku), muszą być nieużywane i w stanie nadającym się do sprzedaży. Zwrot odbywa się na własny koszt i ryzyko.
Jesteś prawnie zobowiązany do dbania o przedmioty, gdy są one w twoim posiadaniu. Jeśli nie wywiążesz się z tego obowiązku, możemy nie przyjąć zwrotu takiego przedmiotu. Dotyczy to wszystkich zwracanych produktów. Nasza polityka zwrotów nie wpływa na twoje ustawowe prawa.
Jeśli zwrócisz przedmioty, które uważasz za wadliwe, zbadamy je i w rozsądnym terminie powiadomimy cię o przyznaniu zwrotu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Jeśli zostanie ci przyznany zwrot, dokonamy przelewu pieniędzy przy użyciu takiej samej metody, którą pierwotnie została wykorzystana do opłacenia zakupu.
Możemy nie przyjąć zwrotów produktów Beadsmith i Beadalon (kombinerki, rozwiertaki, druty, sznurki, itd.), jeśli produkty były używane/zostały wypróbowane i oryginalne opakowanie zostało uszkodzone. Zawsze jesteśmy gotowi ci pomóc, więc jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do przedmiotu, który zamierzasz zamówić, wyślij nam wiadomość e-mail na adres [email protected], a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc ci wybrać produkt, który spełni twoje oczekiwania.
Gotowa biżuteria, która była już noszona, nie ze zostać zwrócona. Gotową biżuterię, która nie była noszona, należy zwrócić ze wszystkimi etykietami i w oryginalnym opakowaniu.
Produkty, które zostały zamówione specjalnie dla ciebie (nowy model lub duża ilość konkretnego produktu) również nie mogą zostać zwrócone.
Reklamacje
Bardzo poważnie traktujemy wszystkie opinie i staramy się rozpatrywać reklamacje tak szybko i skutecznie, jak to możliwe. . W przypadku skarg dotyczących zamówień złożonych na naszej Stronie proszę skontaktować się z nami mailowo pod adresem [email protected]. Aby pomóc nam w rozpatrzeniu reklamacji, należy szczegółowo opisać wszystkie aspekty reklamacji, podać numer zamówienia i dane kontaktowe.
Możesz złożyć wniosek/reklamację dotyczącą produktu lub usługi z naszego sklepu internetowego, wypełniając formularz zgłoszeniowy na platformie ODR tutaj http://ec.europa.eu/odr/
Dokładność informacji i prawa własności intelektualnej
Ciężko pracujemy w celu zapewnienia jak najbardziej realistycznego wglądu i opisu sprzedawanych przez nas produktów. Wszystkie informacje (zdjęcia, opisy, wymiary) oparte są o strony producenta, katalogi, nasze własne studio fotograficzne i często nasz własny wgląd w przedmioty. Chociaż naszym celem jest, aby wszystkie informacje były w 100% dokładne, czasami zdarzają się błędy, więc daj nam znać, jeśli zobaczysz lub przeczytasz coś, co jest nieprawidłowe. Jeśli kupiłeś coś na podstawie zdjęcia lub opisu na naszej stronie i okazało się to być nieprawdziwe, chętnie wymienimy lub zwrócimy taki przedmiot.
O ile nie określono inaczej, prawa własności intelektualnej, zawartość wszystkich stron w naszej Witrynie są własnością lub mają licencję Silver Dream UAB, lub są wykorzystywane za zgodą właściciela. Wszystkie informacje na naszej stronie internetowej służą wyłącznie orientacji/uświadomienia użytkownika końcowego.
Treści tej Witryny nie mogą być kopiowane, reprodukowane, modyfikowane, pobierane lub wykorzystywane w jakiejkolwiek postaci bez naszej uprzedniej zgody pisemnej i tylko wtedy, gdy zgadzasz się z naszym regulaminem.