CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA:

Czy muszę się zalogować/utworzyć konto, aby złożyć zamówienie na Crystalidea.pl?
Nie, jeśli ci się spieszy i nie chcesz się logować lub zakładać nowego konta możesz skorzystać z szybkich i prostych Zakupów bez rejestracji. Zalecamy jednak zalogowanie się/utworzenie konta, aby śledzić swoje zakupy, ale wybór należy do ciebie!
Jakie informacje muszę podać składając zamówienie lub zakładając konto, i dlaczego?
Musisz podać swoje imię, nazwisko, adres rozliczeniowy i adres wysyłki, dane kontaktowe (numer telefonu i e-mail) i, jeśli chcesz, nazwę firmy, numer rejestracyjny firmy i/lub numer VAT.
Imię, nazwisko, adres rozliczeniowy i adres wysyłki, dane kontaktowe (numer telefonu i e-mail) – są niezbędne do sprawnego przetworzenia i dostarczenia zamówienia lub rozwiązania wszelkich problemów z nim związanych.
Nazwa firmy, numer rejestracyjny firmy i/lub numer VAT – nie są wymagane, ale powinny zostać podane, jeśli chce się, aby informacje te znalazły się na fakturze do zamówienia dla księgowości w firmie.

Więcej na temat wymaganych przez nas informacji i powodów ich zbierania można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Jakie są wymagania dotyczące minimalnej ilości zamówienia (MOQ)?
W Crystalidea.pl nie ma żadnych wymagań, co do MOQ! Zamówienie może zawierać tyle pozycji, ile chcesz.
Czy mogę zamówić z zagranicy?
Tak, możesz złożyć zamówienie z zagranicy korzystając z jednej z oferowanych przez nas metod płatności.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Proces zamawiania jest skonfigurowany w taki sposób, że zamówienia można składać tylko za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Jeśli potrzebujesz pomocy przy składaniu zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Czy mogę użyć innego adresu rozliczeniowego i wysyłki?
Tak, możesz. Twoje zamówienie zostanie wysłane na adres wysyłki wskazany podczas płatności.
Posiadam numer VAT; czy mogę go wykorzystać zamawiając z waszego sklepu?
Tak, jeśli masz aktualny numer VAT, możesz dołączyć go do danych swojego konta/danych, które podajesz podczas realizacji transakcji, a podatek VAT zostanie odjęty od twojego zamówienia. Jeśli zauważysz, że coś nie działa prawidłowo, skontaktuj się z nami przed dokonaniem płatności za zamówienie.
Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
• Przesyłka lotnicza priorytetowa:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 13-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie litewskiej poczty.

• DPD:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 14-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie DPD.

• DHL Express:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 14-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie DHL.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Dostawa zależy od wybranej metody wysyłki. Więcej informacji na temat dostawy można znaleźć tutaj.

PROBLEMY Z ZAMÓWIENIEM:

Czy mogę zmienić zamówienie?
Możesz zmienić zamówienie, jednak wszystko zależy od jego statusu oraz przedmiotów, które mają zostać zmienione (cena i ilość), dlatego skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, gdy tylko zdecydujesz się wprowadzić zmiany w zamówieniu, aby dowiedzieć się, czy wciąż jest to możliwe.
Czy mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe w różnych terminach w zależności od wybranej opcji dostawy. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, gdy tylko zdecydujesz się anulować zamówienie, aby dowiedzieć się, czy wciąż jest to możliwe. Jeśli jednak okaże się, że twoje zamówienie zostało już wysłane i anulacja nie jest możliwa, to może zostać ono zwrócone do nas. Więcej o zwrotach znajdziesz tutaj.
Czy mogę dodać coś do zamówienia po dokonaniu zapłaty?
Niestety, ale jest to niemożliwe. Jeśli chcesz kupić kolejne rzeczy, musisz złożyć nowe zamówienie. Jednakże, jeśli pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, dodatkowe zamówienie może zostać do niego dołączone bez dodatkowych opłat za wysyłkę. Aby dowiedzieć się, czy jest jeszcze czas na złożenie dodatkowego zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Tak, przyjmujemy zwroty. Należy jednak spełnić pewne warunki i wymagania. Tutaj znajdziesz naszą politykę zwrotów.
Co mam zrobić, jeśli wystąpi problem z moim zamówieniem: problem z dokonaniem płatności, błędne obliczenie podatku VAT, błędny adres rozliczeniowy/wysyłkowy, itp.?
Dysponujemy przyjaznym i kompetentnym zespołem, który pomoże w każdym zapytaniu dotyczącym zamówienia; napisz do nas na adres mailowy [email protected], a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem.
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam zamówienia w zalecanym terminie dostawy?
Przede wszystkim zalecamy sprawdzenie szczegółów śledzenia, aby sprawdzić, czy zamówienie nie zostało dostarczone bez powiadomienia. Jeśli tak, skontaktuj się z miejscowym urzędem pocztowym, aby uzgodnić ponowne dostarczenie (jeśli jest to możliwe w twoim kraju) lub odebrać przesyłkę.
Po drugie, jeśli powyższe nie ma zastosowania, skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Co mam zrobić, jeśli otrzymam wadliwy produkt w zamówieniu?
Natychmiast po odkryciu wadliwego elementu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, załączając:
• Numer zamówienia
• Nazwę wadliwego przedmiotu i kod SKU
• Opis usterki, w tym zdjęcia.

Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i zaoferujemy rozwiązanie.
Co zrobić, jeśli w zamówieniu brakuje zamówionego produktu?
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, podając numer zamówienia oraz nazwę brakującego elementu i kod SKU. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Co zrobić, jeśli otrzymałem nieprawidłowy przedmiot w zamówieniu?
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, podając numer zamówienia i opis otrzymanego, nieprawidłowego przedmiotu. W większości przypadków dołączenie zdjęć byłoby bardzo pomocne. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

PROBLEMY Z KONTEM:

Co się stanie, jeśli zapomnę hasła?
Nie panikuj! Z łatwością możesz poprosić o link do resetowania hasła klikając zakładkę „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania. Wykonaj kilka prostych czynności, aby utworzyć nowe hasło. Następnie ponownie będziesz w stanie zalogować się na swoje konto.
Mam numer VAT, jak mogę zmienić dane na koncie?
Wykonaj następujące czynności:
1. Zaloguj się na konto;
2. Przejdź do zakładki „Moje konto”;
3. „Książka adresowa”;
4. „Zmień adres rozliczeniowy” i tam zaktualizuj szczegóły;
5. „Zmień adres wysyłki”, aby upewnić się, że tam również zapisane zostały te same dane.
Gdzie mogę znaleźć faktury za zamówienia na moim koncie online?
Faktury VAT można znaleźć (wykonaj następujące czynności):
> Moje konto;
> Moje zamówienia;
> Wybierz zamówienie, dla którego potrzebna jest faktura VAT - „Przegląd zamówienia”;
> Naciśnij przycisk „Faktura” nad podstawowymi informacjami o zamówieniu;
> Pod podstawowymi informacjami o zamówieniu pojawi się zakładka „Drukuj fakturę”, naciśnij na nią i wydrukuj/zapisz fakturę.