SKŁADANIE ZAMÓWIENIA:
Czy muszę się zalogować/utworzyć konto, aby złożyć zamówienie na Crystalidea.pl?
Nie, jeśli ci się spieszy i nie chcesz się logować lub zakładać nowego konta możesz skorzystać z szybkich i prostych Zakupów bez rejestracji. Zalecamy jednak zalogowanie się/utworzenie konta, aby śledzić swoje zakupy, ale wybór należy do ciebie!
Jakie informacje muszę podać składając zamówienie lub zakładając konto, i dlaczego?
Musisz podać swoje imię, nazwisko, adres rozliczeniowy i adres wysyłki, dane kontaktowe (numer telefonu i e-mail) i, jeśli chcesz, nazwę firmy, numer rejestracyjny firmy i/lub numer VAT.
Imię, nazwisko, adres rozliczeniowy i adres wysyłki, dane kontaktowe (numer telefonu i e-mail) – są niezbędne do sprawnego przetworzenia i dostarczenia zamówienia lub rozwiązania wszelkich problemów z nim związanych.
Nazwa firmy, numer rejestracyjny firmy i/lub numer VAT – nie są wymagane, ale powinny zostać podane, jeśli chce się, aby informacje te znalazły się na fakturze do zamówienia dla księgowości w firmie.
Więcej na temat wymaganych przez nas informacji i powodów ich zbierania można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Imię, nazwisko, adres rozliczeniowy i adres wysyłki, dane kontaktowe (numer telefonu i e-mail) – są niezbędne do sprawnego przetworzenia i dostarczenia zamówienia lub rozwiązania wszelkich problemów z nim związanych.
Nazwa firmy, numer rejestracyjny firmy i/lub numer VAT – nie są wymagane, ale powinny zostać podane, jeśli chce się, aby informacje te znalazły się na fakturze do zamówienia dla księgowości w firmie.
Więcej na temat wymaganych przez nas informacji i powodów ich zbierania można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Jakie są wymagania dotyczące minimalnej ilości zamówienia (MOQ)?
W Crystalidea.pl nie ma żadnych wymagań, co do MOQ! Zamówienie może zawierać tyle pozycji, ile chcesz.
Czy mogę zamówić z zagranicy?
Tak, możesz złożyć zamówienie z zagranicy korzystając z jednej z oferowanych przez nas metod płatności.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Proces zamawiania jest skonfigurowany w taki sposób, że zamówienia można składać tylko za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Jeśli potrzebujesz pomocy przy składaniu zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Czy mogę użyć innego adresu rozliczeniowego i wysyłki?
Tak, możesz. Twoje zamówienie zostanie wysłane na adres wysyłki wskazany podczas płatności.
Posiadam numer VAT; czy mogę go wykorzystać zamawiając z waszego sklepu?
Tak, jeśli masz aktualny numer VAT, możesz dołączyć go do danych swojego konta/danych, które podajesz podczas realizacji transakcji, a podatek VAT zostanie odjęty od twojego zamówienia. Jeśli zauważysz, że coś nie działa prawidłowo, skontaktuj się z nami przed dokonaniem płatności za zamówienie.
Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
• Przesyłka lotnicza priorytetowa:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 13-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie litewskiej poczty.
• DPD:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 14-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie DPD.
• DHL Express:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 14-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie DHL.
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 13-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie litewskiej poczty.
• DPD:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 14-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie DPD.
• DHL Express:
Aby śledzić swoją przesyłkę użyj 14-cyfrowego identyfikatora śledzenia, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, na stronie DHL.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Dostawa zależy od wybranej metody wysyłki. Więcej informacji na temat dostawy można znaleźć tutaj.